Stem asseblief vir my in die Pasella tuiskok-kompetisie!

Na maande se afwagting is die SMS-lyne uiteindelik oop vir die publiek om vir hul gunsteling Pasella tuiskok te stem. Altesaam 24 finaliste het hul oorspronklike resepte oor die afgelope paar maande op Pasella gedemonstreer en nou gaan die top 12 finaliste gekies word. Die lyne is vanaand geopen en kykers kan tot Sondag, 15 April om 22:00 stem.

As jy van my Feta- en pesto-gevulde hoenderfilette, toegedraai in spek gehou het, stem asb vir my deur “Andrew” na 34025 te SMS. Elke SMS kos R1,50 en jy kan soveel kere stem as wat jy wil. Ek het julle ondersteuning nodig!

Kan jy nog my resep goed onthou? Hier is die video’tjie om jou geheue te verfris:

Jy kan die volledige resep hier lees.

Lees meer oor my hier.

Stem asseblief! Elke bietjie help!

Leave a Reply

