Andrew se Groen Garnale – Twee variasies

Green PrawnsGreen Prawns version 2

Hallo, dis Sjef Hansen se sous chef, oftewel sy toekomstige biograaf…oftewel sy meisie, Carolyn, hier aan die woord. Ek en die sjef (ek ken hom as Andrew) het besluit dat ek maar van nou af vir die woorde van hierdie blog verantwoordelik moet wees sodat hy net op die kos kan konsentreer. Ek kan skaars ‘n eier kook, maar ek skryf vir ‘n lewe, terwyl Andrew uitblink in die kombuis maar traag is om te tik! Dus maak ons hierdie blog van nou af ‘n spanpoging🙂

Ons laai binnekort die resep vir die gereg wat hierbo uitgebeeld word!

Leave a Reply

